Martin Bořil

Svoji profesní dráhu jsem začal v reklamní agentuře, kde jsem měl na starosti značky Rama, Staropramen, Stella Artois. Později jsem v pražském Staropramenu vedl oddělení inovací a výzkumu. Stál jsem u zrodu úspěšných inovací: Staropramen Cool Lemon či Braník Dvoulitr, projektů, které byly oceněny cenami  kvality a EFFIE za marketingovou kampaň. V roce 2011 jsem se začal věnovat farmacii. Nejprve jsem budoval značky Fenistil a Otrivin pro švýcarský Novartis a od roku 2015 jsem byl ve vedení GlaxoSmith Kline zodpovědný za oblast CHOPN, nemocničního businessu  a speciálního a klasického portfolia.

Ze svých chyb se dokážu poučit a z úspěchu se radovat. Na věci se snažím dívat jinak než ostatní, rád nabízím nová a neokoukaná řešení. Jsem tvrdohlavý a za svým názorem si stojím. Ve volném čase rád běhám, plavu, boxuju, jezdím na kole a lezu po horách.  Baví mě potkávat nová zajímavá místa a lidi po celém světě.